Opgelost door Pet's Nature: besteld en niet ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 290471
Gebruiker
Th.J van Hees
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb 3 keer een bestelling gedaan bij Pets Nature en de eerste 2 keer zijn deze ook bezorgt, maar bij de 3e bestelling heb ik niets meer van hun vernomen, ook niet naar diverse mails.

De oplossing

Ik wil mijn geld teruggestort hebben

1 reactie

  1. Auteur
    Pet's Nature
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer van Hees,
    U heeft een e-mail gestuurd met daarin het verzoek uw order te annuleren omdat de artikelen niet op voorraad waren. Dit heb ik gedaan en het geld wordt uiteraard teruggestort. Dit kan soms een week duren.
    Vertrouwende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Jeanette
    Pets Nature

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Th.J van Hees
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zij hebben het bedrag teruggestort.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Pet's Nature?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen