Opgelost door Pet's Nature: Nog steeds geen levering of reactie. Oplichting?

content Opgelost
CK

Zondag 23 september 2018 bestellingen geplaats en betaald via Ideal. Bevestiging van bestellingen ontvangen maar daarna helaas niets meer. Geen levering, geen antwoord op e-mail en telefoon wordt niet opgenomen. Hoop dat het nog goed komt.

Bestelling leveren of geld terug storten

Pet's Nature
    Goedemiddag,
    Bestelling 20181224 is verzonden, de andere is nog niet mogelijk omdat er spullen bijgezocht moeten worden uit het andere magazijn. Dit pakket gaat uiterlijk morgen weg. Misschien dat niet alles ervan geleverd gaat worden, maar dan wordt het uiteraard aan u terugbetaald wat er niet bijzit. Excuses voor het ongemak.

CK
Vandaag eerste levering ontvangen, hondjes en ik blij mee. Wacht nu nog op het andere pakket. Track en trace geeft nog steeds aan dat pakket verwacht wordt maar niet in sorteerproces zit. Hoop dat het ook snel geleverd gaat worden. Is het al verzonden? Inmiddels ook het andere pakket ontvangen en restitutie van hetgeen niet geleverd kon worden. Alles is nu gelukkig opgelost en afgehandeld

Ook een klacht indienen over Pet's Nature?