Klacht Petcure: Wel betaald, niet geleverd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 519942
Gebruiker
Regina
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Niet geleverd, wel betaald

De oplossing

Graag zou ik de spuitbus promotion alsnog ontvangen

2 reacties

  1. Auteur
    Petcure
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte,
    Volgens onze gegevens is uw bestelling op 09/02 verstuurd en heeft u deze op 11/02 in ontvangst genomen.
    Hier een link naar trackinggegevens van PostNL:
    https://jouw.postnl.nl/track-and-trace/3SPCAR2720087-NL-7475AK
    Mocht dit niet kloppen dan vragen wij u vriendelijk rechtstreeks met ons contact op te nemen zodat wij dit verder kunnen onderzoeken bij PostNL.
    Vriendelijke groeten,
    Petcure
  2. Auteur
    Petcure
    Datum
    Zou u zo vriendelijk willen zijn rechtstreeks contact met ons op te nemen zodat wij een onderzoek naar waar uw pakketje is kunnen opstarten?
    Vriendelijke groeten,
    Petcure

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Regina
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is niets bezorgd helaas
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Petcure?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen