Klacht Peter Hahn: ongewenste catalogus

Klachtnummer
# 193166
Gebruiker
Beate
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb al twee keer telefonisch aangegeven dat ik geen catalogi meer wil ontvangen. Helaas krijg ik nu ( twee manden na mijn laatste poging!) nog steeds het zeer ongewenste drukwerk. Ik heb de neiging om nooit meer iets bij dit bedrijf te bestellen als er zo slecht geluisterd wordt!! (
De reden waarom ik deze niet wil hebben: Als ik iets nodig heb kijk ik op de website; de dure boekwerken gaan bij oud papier.

De oplossing

Graag ermee stoppen de onnodige en milieuvervuilende catalogi te verzenden.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Peter Hahn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen