Klacht Petplan: Eenzijdig wijzigen van voorwaarden (niet gemeld ) en daarna maar 50% uitkeren.

Klachtnummer
# 51523
Gebruiker
CJ Tesselaar
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Wij hebben op 01-09-2009 een 5 jarig petplan verzekering afgesloten.
In maart 2012 is onze hond geopereerd aan zijn meniscus en alles werd vergoed.
In febr. 2014 is onze hond nogmaals geopereerd aan zijn andere meniscus en toen werd er maar 50% vergoed. Nu blijkt dat Petplan op 22-08-2012 een wijziging heeft doorgevoerd in zijn polisvoorwaarden. Deze mail hebben wij nooit gehad (zoals meerdere verzekerden) . Wij kregen een kopie mail waaruit NIET bleek dat de vergoedingen met 50% waren gedaald.
Vandaag 19-02-2014 een aangetekende klacht verzonden per brief naar Pet plan.

De oplossing

Aangezien ik niet ben voorgelicht over deze wijziging , zowel per brief als per mail, zou ik graag die andere 50% ook vergoed willen hebben.

3 reacties

  1. Auteur
    Petplan
    Datum
    Geachte heer Tesselaar,Bedankt voor het melden van uw klacht.
    Wij hebben deze in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk inhoudelijke reactie naar u verzorgen. Met vriendelijke groet,Petplan Nederland
  2. Auteur
    CJ Tesselaar
    Datum
    Op 19 febr. j.l. heb ik een aangetekende brief naar Petplan gezonden met het verzoek deze binnen 14 dagen te behandelen. De 14 dagen termijn is nu verstreken en tot op heden heb ik GEEN antwoord ontvangen van Petplan.
    PETPLAN waar blijft U ???????
  3. Auteur
    Petplan
    Datum
    Geachte heer Tesselaar, Op 4 maart is uw klacht - in overleg met Unigarant - afgehandeld. En als het goed is, ontvangt u vandaag of morgen het bericht via de post. Met vriendelijke groet,
    Petplan Nederland

Ook een klacht indienen over Petplan?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen