Klacht Petplan: Poliskosten

B. Poeste

In 2010 kregen wij onze eerste hond. We hebben voor haar een verzekering bij Pet plan afgesloten. We hebben destijds gekozen om een castratiepakket erbij in te verzekeren. We konden hierdoor alleen een 5 jarig contract afsluiten. Destijds (verzekeringsjaar 2010-2011) kwamen we een op een totaal bedrag van €36,19 per maand. In 2011-2012 werden de kosten €40.32 en in 2012-2013 werd het €53,50! In een jaar tijd betaal ik ineens €160 op jaarbasis meer. De kosten heden bedragen € 54,01. Inmiddels zit ik op een verschil van €213 op jaarbasis. Na de verhoging van €13,18 heb ik telefonisch contact gehad met Pet Plan. Ze gaven aan dat ze mee moesten gaan met de prijzen die de dierenartsen hanteerden en dat ik niks anders kon dan de poliskosten te betalen. Tot op de dag van vandaag zit het mij nog steeds dwars. Ik vind dit echt schandalig naar de consument toe om de poliskosten zo extreem te verhogen. Vooral als de consument geen keuze heeft om het contract te beëindigen.

Ik heb de afgelopen jaren circa €471 meer betaald aan premie dan de aangeboden premie van 2010. Graag zou ik hier een bedrag van €250 retour willen ontvangen.

Ook een klacht indienen over ?