Klacht Petplan: Weigering tot vergoeding

Jan Verniers

Na voor onze vorige Boxer 5000 te hebben uitgegeven besloten we voor de volgende Boxer een verzekering af te sluiten: Petplan, op aanraden van onze dierenarts.
Echter, terwijl de dierenarts op puur medische gronden een castratie nodig achtte omdat anders de niet ingedaalde bal tot een tumor zou leiden, weigert Petplan vergoeding en moeten we bijna €600 ophoesten. Met als kulargument dat het op moment van verzekering een aangeboren blijvende afwijking was, terwijl op dat moment de bal nog had kunnen indalen, aldus onze dierenarts.
Op mijn aangetekende brief van 28 november aan directeur en dierenarts Drs. P.G.M. van Rooijen, heb ik zelfs nu nog geen ontvangstbevestiging gekregen terwijl Petplan zegt klachten serieus te nemen en zo snel mogelijk contact op te nemen…. Wel kreeg ik van het betreffende administratiebureau, DFA services, een met €25 verhoogde herinneringsnota, terwijl dit bureau vorige week uitstel toezegde vanwege mijn aangetekende brief.
Petplan? Pet!

Petplan
    Beste Jan, Excuses voor de late reactie via deze site. Uit onze gegevens blijkt dat de klacht is afgehandeld.Met vriendelijke groet, Elles

Ook een klacht indienen over ?