Klacht Petra berends juwelier- goudsmederij: oplichring goud inkoop

Leoni

een geruimde tijd geleden heb ik bij juwelier Petra Berends mijn goud verkocht om een nieuw sieraad te laten maken daarvan. Door de eigenaresse is er een ontwerp gemaakt, waar ik tevreden over was. Nadat ze klaar was met ontwerpen kon zij een prijs berekenen voor mij. Ik schrok van de prijs!! aangezien ik mijn eigen goud inleverde en dit zeker het 3 dubbele was van het gewicht voor mijn nieuwe ring.
mevrouw Petra Berends vertelde mij dat ze het goud moest reinigen en dat het ontwerp veel tijd in beslag zou nemen om te maken.
ik besloot om hierover een nachtje te slapen.
na 2 dagen besloot ik toch de ring te laten maken, aangezien ik er verliefd op was geworden!
ik besloot deze ochtend toch nog langs een andere juwelier te gaan in Haarlem om te kijken wat er mogelijk was.
tot mijn schrik gaf deze juwelier een hele andere prijs. en over reinigen van mijn goud kwam helemaal niet ter sprake dat is namelijk helemaal niet nodig
wat een oplichterij bij juwelier Petra Berends!

Wij vinden dat Petra berends juwelier- goudsmederij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Petra berends juwelier- goudsmederij?