Opgelost door Pets-expert.nl: Pets-Expert.nl is onbetrouwbaar.

tvn

Diefstal door Pets-expert.nl: Voor het eerst bij Pets-expert.nl besteld. Pets-expert.nl bood me 3 blikjes (a 2,59) van een ander merk kattenvoer kangoeroe aan ,omdat mijn 4 bestelde blikjes (a 2,55) niet voorradig waren. Ik zei ja op de mail van Pets-expert.nl ,omdat ik nooit had verwacht dat Pets-expert.nl diefstal zou plegen. Ik ging uit een duurder product en nam aan daarom 3 blikjes te krijgen. Het prijsverschil van 2,34 in mijn nadeel zag ik in de nieuwe bestellijst. In hun aanbod stuurden ze me een link met het nieuwe blikvoer, maar ik opende die niet want had deze gang van zaken niet verwacht. De supportservice van Pets-expert.nl (1 persoon ) gaf aan dat het nieuwe product zelfs duurder was aangeboden en vroeg nog of het mijn bedoeling was om het verschil terug te betalen aan Pets-expert.nl. Toen ik uitlegde over 2,43 euro verschil in mijn nadeel, bleef het antwoord dat ik het aanbod van Pets-experts.nl had geaccepteerd, dat er geen vergoedingskosten waren. Dat ik de bestelling, als ik die niet nodig had, kon weigeren en dan het gehele bestelbedrag terug zou krijgen .

Het ontbrekende 4e blikje sturen.

Wij vinden dat Pets-expert.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

tvn
    De bestelling (minus 1 blikje dus) werd op 24-6 aangeboden, maar ik was er niet. Toen ik GLS belde 26-6 om de levering te plannen bleek Pets-experts. nl , via ZOOBIO in Duitsland, eenzijdig en zonder enige communicatie daarover, de bestelling op 23-6 te hebben teruggeroepen. Vreemde manier van oplossen van een probleem. Volledige terug betaling nog niet ontvangen.
    tvn
    Pets-experts.nl een mail gestuurd over de gang van zaken en dat ik Volledige terugbetaling verwacht. De reactie van Pets-experts.nl was: ‘bedankt voor de recensie’ en omdat ik ze een dief noem betalen ze het volledige bedrag terug.
    tvn
    Volledige terugbetaling net ontvangen.

Geld retour gekregen.

Ook een klacht indienen over Pets-expert.nl?