Opgelost door Pets-expert.nl: Pets-Expert.nl is onbetrouwbaar.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 456682
Gebruiker
tvn
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Diefstal door Pets-expert.nl: Voor het eerst bij Pets-expert.nl besteld. Pets-expert.nl bood me 3 blikjes (a 2,59) van een ander merk kattenvoer kangoeroe aan ,omdat mijn 4 bestelde blikjes (a 2,55) niet voorradig waren. Ik zei ja op de mail van Pets-expert.nl ,omdat ik nooit had verwacht dat Pets-expert.nl diefstal zou plegen. Ik ging uit een duurder product en nam aan daarom 3 blikjes te krijgen. Het prijsverschil van 2,34 in mijn nadeel zag ik in de nieuwe bestellijst. In hun aanbod stuurden ze me een link met het nieuwe blikvoer, maar ik opende die niet want had deze gang van zaken niet verwacht. De supportservice van Pets-expert.nl (1 persoon ) gaf aan dat het nieuwe product zelfs duurder was aangeboden en vroeg nog of het mijn bedoeling was om het verschil terug te betalen aan Pets-expert.nl. Toen ik uitlegde over 2,43 euro verschil in mijn nadeel, bleef het antwoord dat ik het aanbod van Pets-experts.nl had geaccepteerd, dat er geen vergoedingskosten waren. Dat ik de bestelling, als ik die niet nodig had, kon weigeren en dan het gehele bestelbedrag terug zou krijgen .

De oplossing

Het ontbrekende 4e blikje sturen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pets-expert.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    tvn
    Datum
    De bestelling (minus 1 blikje dus) werd op 24-6 aangeboden, maar ik was er niet. Toen ik GLS belde 26-6 om de levering te plannen bleek Pets-experts. nl , via ZOOBIO in Duitsland, eenzijdig en zonder enige communicatie daarover, de bestelling op 23-6 te hebben teruggeroepen. Vreemde manier van oplossen van een probleem. Volledige terug betaling nog niet ontvangen.
  2. Auteur
    tvn
    Datum
    Pets-experts.nl een mail gestuurd over de gang van zaken en dat ik Volledige terugbetaling verwacht. De reactie van Pets-experts.nl was: ‘bedankt voor de recensie’ en omdat ik ze een dief noem betalen ze het volledige bedrag terug.
  3. Auteur
    tvn
    Datum
    Volledige terugbetaling net ontvangen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
tvn
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld retour gekregen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Pets-expert.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen