Klacht Pets Place: Amareuristisch geprutst bij bloedonderzoek

J.C. Pellegrom

0318 - 759259
service@petsplace.nl

op 8 oktober jl. ben ik met mijn hond op consult geweest bij het pets place filiaal in Heerlen,

De dierenarts had besloten een bloedonderzoek te doen.

Hierbij heb ik de volgende klachten:

Het onderzoek was zeer breed ; vrijwel alles werd onderzocht , terwijl de indicatie vooral op een hormonale afwijking duidde; dit leidt tot onnodige kosten.

De hond was niet nuchter, terwijl een deel van de bloedwaarden dit wel vereisten (zoals ook later bevestigd door een tweede dierenarts van Pets Place).

De belangrijkste klacht:

De bloedmonsters werden in een kluisje gedeponeerd, waar een koerier van het laboratorium ze zouden ophalen. Dit ophalen werd tot twee keer toe verzuimd waardoor het bloed met ruim 2 dagen vertraging bij het laboratorium arriveerde.

Het laboratorium heeft vervolgens stomweg de bloedtest uitgevoerd terwijl dit volstrekt zinloos is met dit oud bloed. Zoals de tweede dierenarts ook bevestigde zijn de waarden van de test niet betrouwbaar en moet het onderzoek als verloren worden beschouwd.

Ik vind het uiterst onprofessioneel dat pets place de bloedmonsters na 2 dagen alsnog door de koerier laat meenemen en dat het laboratorium dit oud bloed nog verwerkt.

Daarom heb ik in beide partijen geen vertrouwen meer.

Ik eis mijn betaling a 142,34 retour. Aangezien ik geen vertrouwen meer in jullie heb; hetgeen duidelijk mag zijn in klacht 3, neem ik geen genoegen met een tweede gratis test; dit heeft voor mij simpelweg geen waarde.

Geld retour

Wij vinden dat Pets Place hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Pets Place?