Klacht Pets Place: hondenbroekje veroorzaakt wonden

Linda van Cuijck

Bij de Pets Place in Meerhoven heb ik een hondenbroekje gekocht vanwege de loopsheid van mijn hond. Ik had de buikomtrek opgemeten en de verkoper bracht me de juiste maat broekje en de inlegstrips.

Een paar dagen later ben ik het broekje in gebruik gaan nemen. In de nacht en met uitlaten bleef het uit. Het heeft enorme wonden veroorzaakt, waar ik pas laat achterkwam. Antibiotica, zalf, ik had geluk dat het niet gehecht hoefde te worden

Ik heb er een rekening van 98,24 aan overgehouden, en er komen nog meer kosten bovenop. Pets Place geeft aan dat ze uit coulance al het broekje vergoed hebben en een bos bloemen gestuurd hebben.

Echter geven ze aan dat ze zich niet verantwoordelijk voelen want er is niets mis met het broekje.

Ik wil door dit bedrijf schadeloos gesteld worden. Dat betekent dat de dierenartskosten betaald dienen te worden dat door hun product is veroorzaakt. En de toekomstige kosten van de dierenarts indien blijkt dat de ontsteking naar binnen is doorgeslagen.

Wij vinden dat Pets Place hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Pets Place?