Klacht Pets Place: Verkeerd geslacht gekregen bij aankoop konijnen

Amar

Ik heb begin januari 2 konijnen gekocht. Het moesten 2 vrouwtjes zijn, maar het bleek een mannetje en een vrouwtje te zijn. Ik kwam erachter toen ik opeens een nestje zag. Ik heb gevraagd aan Pet's Place wat zij doen in zo'n geval, want ik wilde 2 vrouwtjes hebben. Er werd mij doodleuk verteld dat ik 6 baby's en het mannetje terug kan brengen en 1 baby vrouwtje en de moeder mag houden. Zij willen dus dat ik alle kosten die ik heb gemaakt niet vergoeden en ook nog winst maken op het probleem waar zij mij mee hebben opgezadeld. Ik ging hier niet mee akkoord en ben persoonlijk naar de winkel gegaan. Het tweede voorstel was dat zij de helft van de castratie vergoeden van het mannetje. Er bleef door de manager maar gehammerd worden op het briefje dat zij meegeven na de koop waarin staat dat zij het geslacht niet 100% kunnen garanderen. Echter is dit niet voor de koop verteld en zit ik nu wel met 9 konijnen, heb ik een nieuwe hok moeten kopen en extra voeding.

Ik wil dat Pet's Place de kosten voor de castratie vergoedt en indien ik in mijn recht sta ook de kosten voor het kopen van een nieuw hok. Zij hebben in feite een verkeerd product aan mij verkocht en doordat zij een verkeerd product hebben verkocht heb ik allerlei kosten moeten maken.

Wij vinden dat Pets Place hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Pets Place?