Klacht Petsafe.nl: Petsafe kan Trainers niet repareren, na garantieperiode dus weggooien!

Sabine

Petsafe Ferntrainer (900) doet het niet meer, garantieperiode is voorbij. Petsafe kan/wil niet overgaan tot reparatie omdat er geen reparatieafdeling is. Trainers zijn waterdicht en dat kan niet gegarandeerd worden na een eventuele reparatie en DUS WORDT ER GEWOON NIET GEREPAREERD. Petsafe geeft aan dat zij NIET EENS EEN ACCU KUNNEN EN ZULLEN VERVANGEN! Na reclamatie bij HK in Ierland dat een Trainer van rond 180 euro eigenlijk langer mee moet gaan dan de garantieperiode geeft Petsafe aan dat ik een nieuwe MAG kopen, met 20% korting op de adviesprijs.
Maar, zegt Petsafe tegelijk, op internet vindt u ze vast nog wel wat goedkoper dan wat wij u nu aanbieden. Schande, ik verwacht sowieso dat een apparaat langer meegaat dan de garantieperiode en daarbuiten verwacht ik dat er gerepareerd kan worden. Petsafe volhardt in het ingenomen standpunt, SCHANDE, wat een slecht product!.

Fatsoenlijke korting op een nieuw exemplaar, bijv. betalen van inkoopprijs winkelier.
Perse geen 20% korting aanbieden op de advies verkoopprijs, dat is niet fatsoenlijk.
Of reparatie, band of zender kunnen niet echt heel erg stuk zijn, is goed mee omgegaan en is uiteraard (zal meestal wel het geval zijn) maar af en toe een keer gebruikt.

Wij vinden dat Petsafe.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Petsafe.nl?