Wij vinden dat Petsgifts hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Petsgifts: Geen levering en geen geld terug
Details
Klacht
Ik heb 13 augustus een krabpaal besteld, zou binnen 3 tot 6 werkdagen geleverd worden. Niets binnen gekregen en niets van ze gehoord. Zelf erachteraan gebeld, zou eind van die week geleverd worden. Weer niets gehad en niets gehoord. Zelf achteraan gebeld en gemaild. Probleem met de leverancier, de krabpaal zou 5 weken later op 20 september binnen komen. Weer niets gehad en gehoord. Afgesproken dat de bestelling gecrediteerd zou worden, zou mijn geld (114 euro) binnen 3 dagen binnen hebben. Nu bijna 2 weken later, heb ik mijn geld nog steeds niet terug en krijg een nietszeggende reactie per mail terug.Gewenste oplossing
Ik wil mijn geld eindelijk terug en excusesBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.