Klacht Petsgifts: Geen levering en geen geld terug

Klachtnummer
# 397084
Gebruiker
Helen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb 13 augustus een krabpaal besteld, zou binnen 3 tot 6 werkdagen geleverd worden. Niets binnen gekregen en niets van ze gehoord. Zelf erachteraan gebeld, zou eind van die week geleverd worden. Weer niets gehad en niets gehoord. Zelf achteraan gebeld en gemaild. Probleem met de leverancier, de krabpaal zou 5 weken later op 20 september binnen komen. Weer niets gehad en gehoord. Afgesproken dat de bestelling gecrediteerd zou worden, zou mijn geld (114 euro) binnen 3 dagen binnen hebben. Nu bijna 2 weken later, heb ik mijn geld nog steeds niet terug en krijg een nietszeggende reactie per mail terug.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld eindelijk terug en excuses

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Petsgifts hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Petsgifts?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen