Klacht Petsgifts: petgifts geen levering, geen communicatie laat staan excusses

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 252920
Gebruiker
mohar
Datum
0 reacties

Details

Klacht

geen levering, geen communicatie laat staan excusses. produkt schijnt niet te leveren gezet maar op de site staat niet dat ze het niet op voorraad hebben. telkens zelf contact opnemen dat niet is geleverd. krijg niet telkens reactie. 1 reactie was uiteindelijk dat het moeilijk was te leveren maar dat men hoopte die dag alsnog binnen te krijgen. een halve week later niets gehoord, niets ontvangen. ze hadden op zijn minst kunnen melden of evt een alternatief aanbieden. uiteindelijk geeist dat order wordt geannuleerd en ik mijn geld terug krijg. krijg zonder enig excuus of welk woord dan ook een creditnota. ik ga er dus vanuit dat ik mijn geld terug krijg. stijlloos en onbetrouwbaar oftwel onprofessioneel

Gewenste oplossing

geld wordt teruggeboekt na diverse mailtjes, dus is opgelost. een excuus was fijn en netjes geweest. wil dat het geld wordt teruggestort en mijn account wordt afgesloten en verwijderd
Geboden oplossing
zoals gezegd heb ik mijn geld terug gekregen maar geen enkele reactie op mijn klacht. de klacht betreft dat je zelf constateert dat ze almaar niet leveren en zelf contact moet opnemen om te vragen waar een en ander blijft. dan doen ze een belofte die ze niet na komen. ik vind dat ze zelf moeten melden als ze niet kunnen leveren en dan een alternatief voorstellen of voorstellen de order te annuleren. je moet alles zelf doen en er komt nooit een verontschuldiging. ze hebben ook op deze klacht niet gereageerd. een onbetrouwbare partner; er zijn betere en goedkopere alternatieven dan bij petsgifts bestellen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Petsgifts hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Petsgifts?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen