Petshopcard is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht Petshopcard: geld
Details
De klacht
ik ben benadert door jullie heb in eerste instantie toegezegd maar toen ik ging kijken op de web site was er geen winkel in de te bekekene dichts bij zijnde was in rotterdam beetje moeilijk op de fiets ik heb gelijk gebeld om op te zeggen maar nu is er al drie keer 21.95 af gehouden dit zou ik graag terug willen hebben ook heb ik gebeld maar er werd niet opgenomen vijf minuten is ook 3.50 graag hoor ik hier over van julliegr ellij van zijl
dr janschouten laan 140
3145sz Maassluis
0105917558
De oplossing
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.