Klacht Petssupermarkt.com: besteld, betaald, niets geleverd

Klachtnummer
# 21827
Gebruiker
colinda ekkelkamp
Datum
0 reacties

Details

De klacht

op 1 februari 2013 heb ik bij petssupermart een hoefreparatieset a €29,95 excl verzendkosten besteld. het is nu 16 februari en ik heb nog niets ontvangen. ik ben blijkbaar niet de enige met deze klacht, want u bent bekend bij de politie, en er wordt voor u gewaarschuwd op verschillende sites. graag wil ik mijn bestelling ontvangen of mijn geld terug.

De oplossing

alsnog het bestelde geleverd of mijn geld terug en stoppen met deze praktijken

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Petssupermarkt.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Petssupermarkt.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen