Klacht Petssupermarkt.com: besteld, betaald maar niets ontvangen, mail wordt niet beantwoordt!

Klachtnummer
# 30217
Gebruiker
lia
Datum
0 reacties

Details

De klacht

5 juli bestelde en betaalde ik een aantal artikelen bij Petssupermarkt, dit was mijn 3e bestellign dit jaar, eerdere betsellingen werden (laat) geleverd, nu antwoordt met niet op mn mail en het telefoonnummer van de orderbevestiging bestaat niet meer

De oplossing

de bestelling nu leveren of geld terugstorten!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Petssupermarkt.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Petssupermarkt.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen