Klacht Peugeot PTA Roosendaal: Nieuwe Michelinband binnen een maand kapot

Jeanette

Bij de winterbandenwissel op 15 november 2013 bleek de linkervoorband aan de binnenzijde zodanig beschadigd dat deze niet meer gebruikt kan worden. Als mogelijke oorzaak van de slijtage noemde de monteur van Euromaster een sensor die los leek te liggen.
De linkervoorband was nog geen maand oud, op 14 oktober geleverd en gemonteerd door Peugeot PTA Roosendaal. U bent van mening dat u niet verantwoordelijk bent voor de losse sensor en daarmee ook niet aansprakelijk bent voor de kapotte band. Hiermee gaat voorbij aan het feit dat de band binnen een maand kapot is en dat dit niet normaal is bij een band van goede kwaliteit (Michelin), ongeacht of dit door een sensor veroorzaakt is. Uw suggestie dat de sensor door de monteur van Euromaster is afgebroken geeft geen verklaring voor de kapotte binnenzijde, aangezien na verwijdering van de band er niet meer mee is gereden. Ik verzoek u hierbij nogmaals een goede band te leveren (incl. montage).

Ik verzoek u een nieuwe band te leveren (inclusief montage)

Wij vinden dat Peugeot PTA Roosendaal hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Peugeot PTA Roosendaal?