Klacht Peugeotdealer van Zwienen: Accu van nieuwe peugeot 107 na 14 maanden al aan vervanging toe!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 40266
Gebruiker
groot175
Datum
2 reacties

Details

De klacht

29 Augustus 2012 hebben wij een peugeot 107 gekocht bij ******** in de peugeot outlet actie. Nu na 14 maanden staat deze al meerdere keren met een lege accu! Terwijl er iedere dag mee gereden is, behalve de laatste maand ivm zwangerschapsverlof niet meer iedere dag, maar wel geregeld.
Afgelopen zaterdag stond mijn zoon zelfs in het Lumc stil, toen hij zijn gezinnetje mee naar huis mocht nemen! Vandaag naar ******* in Heemskerk gereden en kregen te horen dat de accu niet onder de garantie valt, voor 139 euro kon hij een nieuwe accu aanbieden! Wij zijn erg teleurgesteld en voelen ons bekocht, nieuwe auto met schijnbaar niet zo'n nieuwe accu! Pas toen we bij een andere balie stonden om de sleutel weer in ontvangst te nemen, kwam de verkoper naar ons toe om te melden dat hij ons evt. tegemoet zou kunnen komen bij de aanschaf van een 208 waar we over in gesprek waren. Na deze ervaring gaan wij zeker geen zaken meer doen met *******, en gingen met een rot gevoel naar huis!

De oplossing

Accu vervangen onder service

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Peugeotdealer van Zwienen is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    groot175
    Datum
    Vandaag naar Peugeot dealer Broekhuis in Almere gereden, TOP er werd zonder probleem en onder service een nieuwe accu in de 107 gezet! Alle lof voor Broekhuis! Inderdaad meer dan auto's. Bij van Zwienen proberen ze uit de garantie een slaatje te slaan! Daar gaan we nooit meer heen!
  2. Auteur
    groot175
    Datum
    Tot op heden geen enkele reactie van Peugeot dealer van Zwienen!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
groot175
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Peugeotdealer van Zwienen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen