Klacht Peugeotdealer van Zwienen: Ontevreden over de klantvriendelijkheid en oplossing van een klacht.

Klachtnummer
# 265590
Gebruiker
Mth3
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In augustus 2016 hebben we een Peugot 308 sw (2010) gekocht bij 1 van de bedrijven van van zwienen. Afgelopen maand heeft de motor van de auto het begeven, een raadsel, geen meldingen gehad, maar ineens rook. Alleen een motor vervangen is de (kostbare) oplossing.

Na contact met het bedrijf te hebben gehad, die erg schrokken en meteen aangaven te willen kijken hoe we elkaar tegemoet zouden kunnen komen, willen ze nu niks voor ons betekenen.
De garantie is verlopen (dat snappen wij) maar dit noemen wij geen klantvriendelijkheid. Als bedrijf wil je toch klanten tevreden houden en goede auto's verkopen.

We wonen niet dichtbij de garage en hebben de auto bij onze eigen garage staan (dat is maar een Nissan dealertje, volgens van zwienen). Ze boden aan de auto naar eigen garage te brengen, maar dat levert ons uiteindelijk alleen maar meer kosten op. Er konden geen toezeggingen en garanties worden gegeven, dan laten we de auto natuurlijk bij onze eigen vertrouwde garage, die wel klantvriendelijk is en ons op alle manieren zo goed mogelijk probeert te helpen.

We zijn niet tevreden over de afhandeling van van zwienen. Terwijl we tijdens het kopen van de auto zo'n vertrouwd gevoel kregen.. Jammer, ze maken het niet waar.

De oplossing

Een tegemoetkoming in de hoge kosten.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Peugeotdealer van Zwienen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen