Klacht Peutax: Weg misbruikende chaffeuse

R.s

Gebeurd in Breda. Als je vanuit de richting van tankstation de Haan richting Campus 076 gaat moet je een brug op. Deze brug heeft 2 rijbanen. Jullie medewerker reed op de rechterbaan. Ik reed achter haar en wilde haar hierna inhalen, dus waar de weg van 1 rijbaan over gaat naar 2 rijbanen. Zij blokkeerde mijn weg en ging volop op de rem. Daarna week ze weer een beetje af naar de rechterrijbaan, waardoor ik dacht dat ik door kon rijden. Maar ze ging mijn weg forceren en op mij afrijden met haar busje. Tegen het einde van de 2 banen waar je weer moet invoegen ging ze naar de rechter rijbaan. Ik heb haar hier ingehaald en ben voor haar gestopt, en liep naar haar toe om te vragen waar ze mee bezig is en of ze wel 100% is. Zij toeterde me nog na, om ervoor te zorgen dat ik in zou gaan op haar asociaal gedrag zoals hierboven beschreven. Ik ben weggereden, maar dit had natuurlijk ook heel fataal kunnen aflopen. Aangezien jullie een taxi bedrijf zijn en MENSEN vervoeren. Dit soort gedrag wordt absoluut niet getolereerd. Dit is gewoon een misdrijf.

Dat deze asociale bestuurder nooit meer de weg op gaat. Ze speelt met mensen levens.

Wij vinden dat Peutax hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Peutax?