Klacht Pfaff.com: door Pfaff voel ik mij genaaid en in lock(er)down

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 544054
Gebruiker
theo
Datum
0 reacties

Details

Klacht

De kwaliteit van een Pfaff naaimachine/locker is zo slecht dat onderhoud en of reparatie snel nodig is en op behoorlijke problemen stuit. Onderdelen zijn niet beschikbaar en Pfaff laat de consument in de steek.
Een gloednieuwe locker is nu al meer dan 6 weken in reparatie en het einde in niet in zicht.
Pfaff zelf doet hier niets aan.

Gewenste oplossing

Ik verwacht een nieuwe goedwerkende machine , ik heb er tenslotte voor betaald.
Geboden oplossing
Er is geen enkele reactie van Pfaff dus zeker geen oplossing. Ik heb zojuist Pfaff Benelux ( info@pfaffbenelux.com) op de hoogte gebracht van mijn klacht en de slechte kwaliteit van mijn vrijwel nieuwe Pfaff machine die blijkbaar in meer dan 8 weken niet te repareren is. Ook heb ik gemeld dat het onbehoorlijk is om niet op klachtenkompas te reageren, het zegt iets over de consument houding van Pfaff. De consument kan maar gewaarschuwd zijn!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pfaff.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Pfaff.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen