Klacht Pharmaholland.com: niks ontvangen

Klachtnummer
# 129430
Gebruiker
Epke
Datum
0 reacties

Details

De klacht

heb maandag 14-9-2015 besteld en betaald via ideal heb heden 19-9-2015 nog noks ontvangen geen bevestigng mail gehad heb 2 keer een bericht gestuurd naar pharma maar word niet geregeerd vraag me af wat ik nog meer kan doen is er ergens een adres van dat bedrijf bekend

De oplossing

wil gewoon mijn bestelde artikelen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pharmaholland.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Pharmaholland.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen