Klacht Pharmasimple: Klantenservice beloofd refund, maar er gebeurd helemaal niets!

sad Niet opgelost
D. Huberts

Op 5-5-2017 heb ik bij Pharmasimple enkele producten besteld. Op 12-5-2017 werd geleverd, maar er ontbraken 4 producten. Dezelfde dag heb ik een klacht ingediend met het verzoek om de levering te voltooien. Op 23-5-2017 kreeg ik bevestiging dat 3 producten niet meer leverbaar zijn en dat ik een refund zou krijgen, terwijl het vierde product zou worden nagestuurd. Tot op vandaag heb ik geen refund ontvangen en er is geen product nagestuurd. Ik heb diverse keren gebeld met de klantenservice en telkens werd actie beloofd, maar er gebeurde niets. Op 15-7-2017 heb ik opnieuw de klacht via het serviceformulier verstuurd, maar hierop is zelfs helemaal niet meer gereageerd.

Ik wil graag de beloofde refund voor de 3 niet meer leverbare producten en dat het vierde product alsnog wordt nagestuurd.

Wij vinden dat Pharmasimple hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

D. Huberts
Pharmasimple reageert nergens op, ook niet op Klachtenkompas. Ik vind Pharmasimple een echte afrader, ik zou niemand aanraden om op die website iets te bestellen.

Ook een klacht indienen over Pharmasimple?