Klacht Pharmeon: Biedt vrijwel onbruikbare App aan, verwijdert negatieve reviews

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 538145
Gebruiker
P. Hubert
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Biedt een vrijwel onbruikbaar systeem aan bij huisartsen en/of overige zorgverleners. Reviews in de App of Google Play Store worden verwijderd als ze te confronterend zijn met klachten over het systeem. Het lukt het bedrijf al maanden niet om een werkend, stabiel systeem op te leveren tot frustratie van de gebruikers (ikzelf) en/of praktijk (die dienst aanbiedt, kritiek ontvangt; maar niet kan helpen bij problemen).

Vrijwel alle functies werken gebrekkig of niet. Zitten veel 'gaten' in het systeem in de vorm van ontbrekende gegevens, onvolledige gegevens etc.

Gewenste oplossing

Ga je volwassen gedragen, zoals het hoort. Laat negatieve reviews niet verwijderen maar neem de verbeterpunten ter harte. Ga in een review niet om persoonlijke gegevens van gebruiker vragen. Als in een review klachten worden aangegeven met bugs of onderdelen die niet werken ga deze herstellen. Alleen het antwoord "ja het is heel vervelend we werken eraan" begint nu naar maanden op te breken."
Geboden oplossing
Ongekend belabberd dat bedrijf niet eens de moeite neemt om te reageren!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pharmeon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Pharmeon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen