Klacht Pharmeon: Biedt vrijwel onbruikbare App aan, verwijdert negatieve reviews

P. Hubert

Biedt een vrijwel onbruikbaar systeem aan bij huisartsen en/of overige zorgverleners. Reviews in de App of Google Play Store worden verwijderd als ze te confronterend zijn met klachten over het systeem. Het lukt het bedrijf al maanden niet om een werkend, stabiel systeem op te leveren tot frustratie van de gebruikers (ikzelf) en/of praktijk (die dienst aanbiedt, kritiek ontvangt; maar niet kan helpen bij problemen).

Vrijwel alle functies werken gebrekkig of niet. Zitten veel 'gaten' in het systeem in de vorm van ontbrekende gegevens, onvolledige gegevens etc.

Ga je volwassen gedragen, zoals het hoort. Laat negatieve reviews niet verwijderen maar neem de verbeterpunten ter harte. Ga in een review niet om persoonlijke gegevens van gebruiker vragen. Als in een review klachten worden aangegeven met bugs of onderdelen die niet werken ga deze herstellen. Alleen het antwoord "ja het is heel vervelend we werken eraan" begint nu naar maanden op te breken."
Ongekend belabberd dat bedrijf niet eens de moeite neemt om te reageren!

Wij vinden dat Pharmeon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Pharmeon?