Klacht Pharos Reizen: afhandeling probleem duurt al meer dan 3 maanden

Klachtnummer
# 15309
Gebruiker
Thea Claessen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We zijn op vakantie geweest in Rovinj Kroatië. Daar zijn wij bij vertrek 2 rugzakjes vergeten mee te nemen. Daar kwamen we dezelfde dag achter, maar toen zaten we in Slovenië.
We hebben direkt contact gezocht met het hotel, zij wilden de rugzakjes niet opsturen.
Daarna hebben we Pharos reizen gebeld en zij hebben ons gezegd dat we niet terug hoefden naar Kroatië, zij zouden zorgen dat de rugzakjes terugkwamen.
We hebben nu al verschillende keren gebeld met Pharos reizen, maar krijgen steeds te horen dat ze er mee bezig zijn. Een reisagent zou ze meenemen. We wachten nu al 3,5 maand. Er zitten 2 bibliotheekboeken in één van de rugzakjes en deze boeken heb ik nog steeds kunnen verlengen maar dat gaat de volgende keer niet meer lukken.

De oplossing

We willen graag zo spoedig mogelijk de 2 rugzakjes terug, met name omdat er bibbliotheekboeken in zitten die echt niet meer verlengd kunnen worden!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pharos Reizen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?