Klacht Pharos Reizen: datum vakantie verkeerd

Klachtnummer
# 93364
Gebruiker
leferink
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Maandag om 9 uur boeking gedaan. 's middags half 3 mail gelezen met reisdocumenten. Datum van vertrek was in april ipv juli. Direct gebeld, na 26 min in de wacht gestaan te hebben op moeten hangen ivm kids die uit school gehaald moesten worden. Wederom gebeld en na 27 (!) min iem aan de lijn. Probleem uitgelegd en ze vertelde dat ze idd een fout had gemaakt (kwam vaker voor, datum van vertrek bleef wel eens staan op de datum van vertrek van degene die ervoor had gereserveerd). Ze gaf dus zelf aan dat het een probl is wat ze kennen, waarop ik denk, let er dan juist extra op!gevraagd of ze datum konden veranderen, geen probleem...wel, want was inmiddels vol! 's ochtends nog niet! Ze wilden proberen om rechtstreeks via het hotel te kijken of er plek was. Nee. Vrijdag tel. contact of we een andere reis hadden gevonden. Gezegd dat ik fin. tegemoetkoming verwacht. Antwoord: 15 euro... Sorry, ik voel me echt niet serieus genomen! Grote fout door Pharos, met 15 euro oplossen...

De oplossing

acceptabele financiële tegemoetkoming! Grote fout door pharos gemaakt (vakantie van bijna 2000 euro kun je niet "compenseren" met 15 euro korting. Dit houdt in dat we hier allemaal een kop thee van kunnen halen...
Ben best bereid een nieuwe vakantie te boeken bij Pharos, maar ik voel me echt niet serieus genomen met de mededeling dat ze maar liefst 15 euro korting mogen geven op een nieuw uit te zoeken reis.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pharos Reizen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Pharos Reizen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen