Klacht Pharos Reizen: Misleiding advertentie omgeving bestemming vakantie

Silly

Bij aankomst zagen we een vieze vijver, fabrieken en geen bergen. Het hotel was zeer oud en onze hotelkamer had geen balkon, alleen een klein zolder raampje wat naar boven openging. Het waren al warme dagen en ik heb astma (Sylvia Lére). Het avondeten, werd elke dag opgewarmd in de magnetron. Wij waren zo ontdaan, belde die zelfde dag naar de alarmcentrale, maar kreeg niemand te pakken. De volgende ochtend weer gebeld, en wij legde alles uit. Wij waren zeer teleurgesteld en wilde heel graag daar weg. Zij vond het maar onzin, het arrangement was toch goed en iemand van het hoofdkantoor vond het niet nodig om ons over te boeken. Zij zei zelfs nog, dan ga je toch lekker daar in de sauna zitten, is toch ook leuk. Wij zijn niet serieus genomen. De volgende dag belde ik weer, en smeekte of ze ons niet konden overboeken. Nogmaals, we wilde zelf geld bijleggen, maar Iemand van het hoofdkantoor vond het niet nodig. Dat kasteel lag blijkbaar min 3u rijden

vergoeding van de gemaakte kosten in de vakantie zoals:
kosten ander hotel, we zijn eerder vertrokken om alsnog het kasteel en die mooie bergen te zien waarmee Pharos reizen adverteerden.
kosten tank, zowel naar Füssen waar kasteel ligt als voor de andere gemaakte dagtripjes
kasteel bezoeken kon alleen door 's morgens al tickets te halen voor 8u, anders stond er al een rij van 3,5u wachten...Pharos reizen maakt daar een dagtripje van...dan hadden we vanaf Viechtach om 4u 's morgens moeten vertrekken..maar dat wisten wij niet eens...Pharos reizen had ons ook daarover kunnen informeren..
omdat Viechtach in de middle of nowhere ligt van Duitsland
kosten bellen naar alarmcentrale meerdere malen van Pharos reizen, werden na lange tijd pas doorverbonden.
het leed wat ons is aangedaan...onze vakantie is hierdoor flink verpest en wij zijn niet tevreden met de zgn klantenservice van Pharos reizen.

Wij vinden dat Pharos Reizen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?