Klacht Pharos Reizen: Niet genoten fietsvakantieplezier

Theodora

Van 21 t/m 27 aug. 2015 een fietsvakantie langs de Elbe geboekt met een elektrische fietshuur. Vanaf 26 aug, reageerde het ondersteuningssyst. opeens niet meer. Uiteindelijk met een gewone fiets verder gegaan. Veel tegenwind die dag en kwam kapot in het hotel aan. Inmiddels zou de elektrische fiets weer gemaakt zijn, hij functioneerde inderdaad weer even, maar hield er al gauw mee op, hetzelfde euvel. In het boekje van Pharos stond bij de noodnummers o.a. het nummer van de org. in Oostenrijk, Donautouristik. Met hen ettelijke keren gebeld (ca. € 10 aan mobiele tel. kst.) omdat er geen vervangende fiets beschikbaar was, geprobeerd zo het probleem op te lossen. Uiteindelijk kon men mij niet helpen en was de fiets inmiddels zo gevaarlijk geworden dat ik de laatste 40 km ben opgehaald en naar het hotel gebracht. Pharos wil nu alleen de helft van de fietshuur vergoeden = € 80,-- en geen tegemoetkoming geven voor niet genoten fietsvakantie plezier!

Omdat ik van 4 fietsdagen slechts 2 van de gehuurde elektrische fiets heb kunnen genieten en de laatste dag zelfs het grootste deel niet heb kunnen fietsen verwacht ik een redelijke tegemoetkoming in niet genoten fietsvakantiedagen.

Wij vinden dat Pharos Reizen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?