Klacht Pharos Reizen: Slechte service en verkeerde prijs

Klachtnummer
# 28842
Gebruiker
Meeuwen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Drietal bungalows op individuele basis willen boeken in Duitsland. Twee paren en een jong gezin.
Is niet te vinden waar (per individuele boeking) korting wordt verrekend.
Aangegeven dat prijsopgave niet klopt. Klantenservice geeft 'standaardantwoorden', bijv.: korting is verwerkt in gepubliceerde prijs.
Hoe kunnen ze dat weten als ze nog niet eens alle gegevens hebben?
Consumentenbond dezelfde conclusie: ‘d15% korting moet nog van gepubliceerde prijs af ’.
“Schaduwboekingen” laten doen. Iedereen 15% korting!
Advies Consumentenbond: bungalows boeken met “prijsprotest”. Toen bleek: geen bungalows meer beschikbaar. En geen aanbod alternatief.
Klacht bij ANWB neergelegd, de “baas” van Pharos Reizen. Ontwijkend en nietszeggend antwoord waarbij men zich verschuilt achter: Pharos is een zelfstandige organisatie. Maar ANWB is wel de holding en daarom mede verantwoordelijk. Ook geen aanbod tot hulp.
Moet nu (drie weken voor vertrek) zelf nog wat zien te vinden.

De oplossing

Graag oplossingalternatief op korte termijn

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pharos Reizen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?