Klacht Philips: €20,00 Cashback actie niet gekregen.

Klachtnummer
# 100142
Gebruiker
L. Griffioen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

30-11-2014 een Senseo Twist gekocht bij Blokker. Incl. aanbod van €20 cashback actie Senseo twist.
1-12-2014 Senseo geregistreerd via website zoals aangegeven bij actie.
1-12-2014 een bevestigingsmail ontvangen, met tekst: binnen enkele dagen ontvang je een gepersonaliseerde bevestiging en cashback coupon.
Na een week nog steeds geen mail ontvangen. Op website gelezen dat als je de coupon (die al voor je ingevuld zou zijn) niet mocht ontvangen je gebruik kon maken van een standaardcoupon. Die moest je invullen , samen met originele streepjes code en kopie kassabon opsturen.
Dat heb ik gedaan.
2-3-2015 gecontroleerd, geen 20 euro retour, contact opgenomen met Douwe Egberts, mail retour opmerking u bent niet geregistreerd en coupon niet ontvangen, dus we kunnen niets voor u doen. De actie is afgelopen.
Daarop nog een mail gestuurd, met kopie door ons ontvangen registratie antwoord.
Weer eenzijdige, arrogante,negatieve reactie DE: zij konden nu niets meer voor ons doen.

De oplossing

Graag de beloofde €20,00 (cashback) conform de aanbieding bij de aankoop.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Philips is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen