Klacht Philips: €20 retour actie op de Saeco Melkschuimer

Fiet

16/08/2013, de Saeco melkschuimer van Philips gekocht. Op de actie pagina van Philips was er een actie dat je €20,= retour kon krijgen. Philips gebeld, of het nog uitmaakte waar ik de melkschuimer zou kopen. Dat maakte niets uit. dus de melkschuimer bij de Bobshop gekocht. formulier in gaan vullen. Maar de Bobshop stond niet in het lijstje van de ´actie/ winkels´. Weer Philips gebeld. Deze meldde mij, dat ik de 20,= gewoon retour krijg. Na enkele telefoontjes/ mails, heb ik na 1,5 maand (30/09/2013) wachten 10% (€6,70)van het aankoopbedrag teruggestort gekregen. Philips gebeld, dat dit niet de afspraak was. Het restbedrag (€13,30) zou teruggestort worden. Nu bijna 2 maanden verder, heb ik het restbedrag nog niet terug. Mailtjes gestuurd, deze worden niet beantwoord. 10-10-2013 weer gebeld met Philips. Mailtje van Philips gekregen, het gaat nog 3 weken duren, voordat ik de €13,30 op mijn rekening gestort krijg. Met deze actie, doet Philips zijn naam geen eer aan!

Graag het resterende bedrag van €13,30 terug. En een vergoeding van €10,00 voor de telefoonkosten die ik gemaakt heb.

Ook een klacht indienen over Philips?