Opgelost door Philips: Afhandeling actie – Nu tot € 40 retour op diverse strijkijzers

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 91771
Gebruiker
Philips campagne - Uitpakweken
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Aan voorwaarden v.d. actie voldaan en na enkele weken gemeld via website dat ik maar niets hoorde.
Vervolgens kwam een reactie (via mail) dat men mij ‘helaas’ niet telefonisch kon bereiken. Met het verzoek om via de betreffende mail te reageren met een dag/dagdeel waarop ik te bereiken ben.

Daarop heb ik aangegeven dat dit telefonisch voor mij moeilijk aan te geven is en gevraagd om via mail te communiceren.
Vervolgens krijg ik geen reactie meer na talloze reminders te hebben gestuurd.

De oplossing

Wanneer de actie (40 euro retour) is voldaan naar tevredenheid van mij ...

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Philips is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Philips campagne - Uitpakweken
    Datum
    Na lang wachten en mbv Klachtenkompas kwam Philips uiteindelijk voor de dag met het 'beloofde' actiebedrag ...
    Waardeloos

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Philips campagne - Uitpakweken
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen