Klacht Philips: niet tevreden over afhandeling reparatie

Jeepee

mijn tv de 42PFL7008K/12(gekocht in 2013 met 5 jaar Philipsgarantie) via BCC, heeft al vanaf het begin problemen gehad: niet aan en uit kunnen zetten, slechte en langzame software, hangen van de smartkaart, niet reageren op afstandbediening, spontaan verspringen van zenders, ambilight problemen etc. etc. Diverse keren al met de service desk gemaild en gebeld en alle adviezen van terugzetten naar fabrieksinstelling, software update, speciale voor mij neergezette update etc. opgevolgd, waarmee het probleem(problemen) weer voor een tijdje verholpen waren. Echter kwamen deze telkens weer terug. Uiteindelijk is de tv door BCC opgehaald en vandaag na 4 weken bleek dat ook het vervangen van het moederbord niet tot het gewenste resultaat had geleid en kreeg ik een restwaarde van 383 euro aangeboden. Daar ben ik niet blij mee, wil ik een vergelijkbare tv kopen kost mij dat minstens 500 euro en dan blijkt weer dat je aan die z.g. 5 jaar garantie niets hebt gehad

Ik wil gewoon een vergelijkbaar product krijgen , zonder bijbetaling. Je koopt toch geen tv met het idee dat hij het maar 3 jaar doet en dat je dan weer een nieuwe moet kopen.

Ook een klacht indienen over Philips?