Klacht Philips: 20 euro terug

Klachtnummer
# 176770
Gebruiker
betty658
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb ook een air flyer gekocht en moest via internet terug vragen maar ik kwam niet op die site verschillende keren geprobeerd maak het lukte niet ik kreeg elke keer te lezen storing maar nu is de tijd verstreken kan ik het niet meer terug vragen ik vindt dit een slechte service van Philips wat kan ik daar nog aan doen ik hoor graag een antwoord hier over.
MVG Betty Gooijer

De oplossing

Dat ik mijn 20 euro krijg

3 reacties

  1. Auteur
    Philips
    Datum
    Beste mevrouw Gooijer,

    Bedankt voor uw bericht en vervelend om te horen dat het niet gelukt is met de cashback. Ik wil u aanraden om voortaan, als u tegen problemen aanloopt met onze producten en acties, direct contact met ons te zoeken via Facebook, Twitter of telefoon. Mocht u liever per e-mail worden geholpen, kunt u me dan uw e-mailadres sturen? Welke route u ook kiest, we helpen u vanzelfsprekend graag verder.

    Met vriendelijke groet,
    Tom
    Philips Consumer Care
  2. Auteur
    betty658
    Datum
    Goede dag ik zou graag per email contact willen hebben mijn email is . r.wandersblgooijer@upcmail.nl
    Met vriendelijke groet. B.L.Gooijer
  3. Auteur
    Philips
    Datum
    Datum afhandeling: 15-7-2016
    Wijze afhandeling: Contact opgenomen met klant per e-mail om de klacht te af te handelen.

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen