Klacht Philips: 2e tv van Philips die het niet langer volhoudt dan 2,5 jaar

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 495586
Gebruiker
Ronny 77
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Levensduur van de tv, namelijk 2,5 jaar oud type 49pus7272/12

De oplossing

Een tv die het wel een keer langer volhoudt das niet teveel gevraagd toch!!

4 reacties

  1. Auteur
    Ronny 77
    Datum
    Ben benieuwd of er nog een reactie komt
  2. Auteur
    Ronny 77
    Datum
    Tv staat inmiddels 2,5 week bij de reperateur van MediaMarkt, schijnbaar is de voeding kapot en eigen bijdrage van 120 euro. Omdat ik nog vragen heb over de bijlage van de externe reparateur wou ik bellen met de klantenservice van MediaMarkt tot 3 keer toe na 28 min wordt de verbinding verbroken. Dat kan gewoon niet waar zijn, ben echt zeer teleurgesteld over de gang van zaken.
  3. Auteur
    Ronny 77
    Datum
    In de bijlage van de externe reparateur staat namelijk dat eventuele andere defecte onderdelen na reparatie ook nog in rekening kunnen worden gebracht. Dus met andere woorden als de voeding niet het enigste probleem is, hadden ze dan niet eerst effe verder kunnen kijken. Wat ik apart vind is dat bij reparatie verloop van de MediaMarkt er 3 keuzes gemaakt kunnen worden en dat er in hun mail niet direct staat wat ik boven genoemd heb, tja voor 120 euro heb je niet zo'n tv terug met deze specificaties dus ben akkoord gegaan met die optie, als je daarna de prijsopgave van de externe reparateur doorneemt die als 2e apart onder de opgave van MediaMarkt staat lees je dat pas
  4. Auteur
    Ronny 77
    Datum
    Heb het gevoel dat je gewoon niet serieus genomen wordt,ze laten je gewoon zitten zeer slecht

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ronny 77
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niet echt gelukkig
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen