Klacht Philips: 30 euro cashback voor Airfryer XL niet ontvangen

SFE

Mijn Klacht
Eind december heb ik me aangemeld voor de cashback actie voor de Airfryer XL. Op 1 februari ontving ik een mail van Caroline Besuijen Senior Manager Consumer Care Philips Beneluxmet de vraag om alsnog de goede aankoopbon up te loaden (had per abuis de pakbon gedaan) Dat heb ik de zelfde dag gedaan (factuur van Bol.com als PDF) Sindsdien heb ik niets meer gehoord over de cashback. Op 17 maart heb een mail gestuurd als antwoord op de mail van 1 februari. Maar heb daarop geen reactie gehad. Heb daarom op 29 maart en nog eens op 10 april gemaild met de Philips klanten service. Maar heb tot nu toe geen enkele reactie gehad
Mijn referentie nummer is 1911847

Dat ik snel de 30 euro cash back ontvang dat ik recht op heb

Philips
    Beste klant,

Bedankt voor uw bericht en tevens het toevoegen van het referentienummer van de registratie. Ik heb zodoende uw cashback registratie in kunnen zien en het lijkt erop alsof het geld 15 maart naar uw rekening overgemaakt is. Zou u willen controleren of er omstreeks die datum 30 euro teruggestort is door SBJ (Service Bureau Jansen), dus niet Philips?

Mocht dit niet het geval zijn, dan zie ik graag uw e-mailadres tegemoet en ga ik aan de slag om dit tot de bodem uit te zoeken.

Met vriendelijke groeten,
    Remco
    SFE
    Dag Ja het blijkt inderdaad zo te zijn dat de 40 euro cashback al uitbetaald zijn. Maar dus onder een andere naam dan ik had verwacht. Heb destijds ook geen mail gehad dat de cashback goedgekeurd. Daarom dacht ik dus dat het mis was gegaan. Omdat ik geen antwoorden kreeg op mij mails naar de klantenservice. Heb ik dus de stap gedaan om gebruik te maken van de klachten site. Iets dat overbodig geweest was als de communicatie met Philips van het begin wat duidelijker was geweest. Een verbeter punt dus.