Opgelost door Philips: 3D TV is na reparatie niet meer 3D maar 2D

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 294865
Gebruiker
Reaguurder
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Defecte 3D TV is binnen de garantie periode gerepareerd met een moederbord van een 2D TV zodat ik nu geen 3D TV meer heb

De oplossing

Het product zoals die is bedoeld en aangeschaft voor 1200 Euro na reparatie in de desbetreffende 3D functie werkend te herstellen zoals hij was.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Philips is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

8 reacties

  1. Auteur
    Reaguurder
    Datum
    Typisch ... wordt vervolgd
  2. Auteur
    Reaguurder
    Datum
    Al mijn toekomstige TV’s worden een Samsung !
  3. Auteur
    Reaguurder
    Datum
    Telefonische toezegging gehad over bezoek van monteur die thuis de TV zal trachten weer 3D te laten weergeven , bij voorbaat dank , maar zal nog niet te vroeg juichen.
  4. Auteur
    Reaguurder
    Datum
    Monteur heeft wederom moederbord vervangen , zonder resultaat , adviseerd om TV terug naar Philips te sturen , dus na 2 maanden probleem nog steeds niet opgelost . 🤢🤮🤬
  5. Auteur
    Reaguurder
    Datum
    Reactie om klacht aktief te houden ... hoezo irri
  6. Auteur
    Reaguurder
    Datum
    KAK
  7. Auteur
    Reaguurder
    Datum
    Klachtlooptijdverlopingsspammelding ... duhs
  8. Auteur
    Reaguurder
    Datum
    Na mededeling dat 3D tv niet meer gemaakt kan worden , een aanbod aanvaard om het toestel te ruilen voor een nieuwe 4K tv met groter scherm !
    Hartelijk dank PHILIPS voor deze TOP deal ....

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Reaguurder
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niet meer te repareren 42” 3D TV vervangen voor een 49” 4K UHD TV. TOP deal PHILIPS , Hartelijk Bedankt !!!!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Philips?