Klacht Philips: Adapter wekkerradio stuk, antwoord Philips dan heb je pech.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 267497
Gebruiker
James01
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Paar jaar geleden twee dure Philips wekkerradio's gekocht à €75 per stuk type: AJ1003/12. Nu blijkt buiten de garantieperiode van 2 jaar een adapter stuk te zijn, waardoor ik nu één van de wekkerradio's niet meer kan gebruiken.

Gebeld met Philips klantenservice die mijn na een lang verhaal zeiden dat ik pech had, en dat ik een nieuwe adapter kon kopen op een onderdelen website voor €35,-

Erg teleurstellend antwoord vond ik, en ik hoop dat er uit coulance iets meer mogelijk is om een simpele adapter te vervangen van een dure wekkerradio die toch langer zou moeten meegaan als 2 jaar naar mijn mening.

De oplossing

Graag een vervangende adapter of passende oplossing, zodat ik mijn wekkerradio weer kan gebruiken. Zonde om deze af te schrijven, enkel en alleen omdat de adapter het begeven heeft.

5 reacties

  1. Auteur
    Philips
    Datum
    Dag Jaime,

    Dank voor je uitgebreide bericht en goed dat je dit hier vertelt. Vervelend dat je één van je twee wekkers niet meer kan gebruiken. Ik kijk graag of ik iets voor je kan betekenen. Zou je daarom uw e-mailadres naar mij kunnen sturen? Alvast bedankt.

    Met vriendelijke groet,

    Joan
    Philips Consumer Care
  2. Auteur
    James01
    Datum

    Beste Philips Consumer Care,
    Ik heb zoals gevraagd mijn email adres doorgegeven, maar tot op heden niks meer gehoord. :-(
    Mvg, James

  3. Auteur
    Philips
    Datum
    Beste James,

    Hartelijk dank voor uw aanvullende contactinfo. Wij hebben uw klacht inmiddels kunnen toevoegen aan uw dossier.

    Met vriendelijke groet,
    Pascal
    Philips Webcare
  4. Auteur
    James01
    Datum
    Beste Philips,

    Graag gedaan. Ik wacht jullie reactie af.

    Mvg, James
  5. Auteur
    James01
    Datum
    Beste Philips,

    Ik wacht al een tijdje op een reactie van Philips en kan ook al die tijd mijn wekker niet gebruiken. Ik heb 2 weken geleden mijn email adres doorgegeven zoals gevraagd, maar daar ook geen enkele reactie.

    Ik hoor graag van Philips.

    Mvg, James

Uiteindelijke oplossing

Auteur
James01
Datum
Uiteindelijke oplossing
Helaas niks meer gehoord van Philips. Waarin Philips in het begin nog reageerde met: "Ik kijk graag of ik iets voor je kan betekenen. Zou je daarom uw e-mailadres naar mij kunnen sturen?" is het daarna doodstil geworden. Kortom erg teleurstellende klantenservice van Philips die zegt je te gaan helpen en daarna gewoon laat zitten met je klacht. De kan toch niet de service zijn van een klantenservice van een groot bedrijf zoals Philips? :-(
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen