Klacht Philips: Adapter wekkerradio stuk, antwoord Philips dan heb je pech.

sad Niet opgelost
James01

Paar jaar geleden twee dure Philips wekkerradio's gekocht à €75 per stuk type: AJ1003/12. Nu blijkt buiten de garantieperiode van 2 jaar een adapter stuk te zijn, waardoor ik nu één van de wekkerradio's niet meer kan gebruiken.

Gebeld met Philips klantenservice die mijn na een lang verhaal zeiden dat ik pech had, en dat ik een nieuwe adapter kon kopen op een onderdelen website voor €35,-

Erg teleurstellend antwoord vond ik, en ik hoop dat er uit coulance iets meer mogelijk is om een simpele adapter te vervangen van een dure wekkerradio die toch langer zou moeten meegaan als 2 jaar naar mijn mening.

Graag een vervangende adapter of passende oplossing, zodat ik mijn wekkerradio weer kan gebruiken. Zonde om deze af te schrijven, enkel en alleen omdat de adapter het begeven heeft.

Philips
    Dag Jaime,

Dank voor je uitgebreide bericht en goed dat je dit hier vertelt. Vervelend dat je één van je twee wekkers niet meer kan gebruiken. Ik kijk graag of ik iets voor je kan betekenen. Zou je daarom uw e-mailadres naar mij kunnen sturen? Alvast bedankt.

Joan
    Philips Consumer Care

Beste Philips Consumer Care,
    Ik heb zoals gevraagd mijn email adres doorgegeven, maar tot op heden niks meer gehoord. :-(

Philips
    Beste James,

Hartelijk dank voor uw aanvullende contactinfo. Wij hebben uw klacht inmiddels kunnen toevoegen aan uw dossier.

Pascal
    Philips Webcare
    Beste Philips,

Graag gedaan. Ik wacht jullie reactie af.

Beste Philips,

Ik wacht al een tijdje op een reactie van Philips en kan ook al die tijd mijn wekker niet gebruiken. Ik heb 2 weken geleden mijn email adres doorgegeven zoals gevraagd, maar daar ook geen enkele reactie.

Ik hoor graag van Philips.

James01
Helaas niks meer gehoord van Philips. Waarin Philips in het begin nog reageerde met: "Ik kijk graag of ik iets voor je kan betekenen. Zou je daarom uw e-mailadres naar mij kunnen sturen?" is het daarna doodstil geworden. Kortom erg teleurstellende klantenservice van Philips die zegt je te gaan helpen en daarna gewoon laat zitten met je klacht. De kan toch niet de service zijn van een klantenservice van een groot bedrijf zoals Philips? :-(

Ook een klacht indienen over Philips?