Klacht Philips: Afgescheept door de helpdesk en het sterke gevoel niet geloofd te worden.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 281275
Gebruiker
Nieske1234
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Door Philips Consumer Care niet op de gewenste manier behandeld.
Na internet chat over een niet werkende Philips Lumea Comfort SC1982 een uitgebreide gebruiksaanwijzing gekregen. We hebben op alle punten gereageerd en weer verteld dat de controle lampjes op het apparaat aangeven dat het apparaat kan reageren, maar helaas, GEEN FLITS, wat juist de bedoeling is! Daarna een email gekregen met de vraag een filmpje te maken.
Daarover gebeld. Ik weiger een filmpje te maken van iets wat het niet doet.
Ik heb het gevoel niet op mijn woord geloofd te worden en als een domme consument afgescheept te worden door de helpdesk.

De oplossing


Een adres waar in het apparaat terug kan sturen en

* een nieuwe terug te ontvangen (ze worden volgens de helpdesk niet
gerepareerd) of

* geld terug

De garantietermijn is 2 jaar en is 7 maanden geleden gekocht.

5 reacties

  1. Auteur
    Nieske1234
    Datum
    Helaas, nog niets gehoord!
  2. Auteur
    Nieske1234
    Datum
    Helaas, nog niets gehoord!
  3. Auteur
    Philips
    Datum
    Beste meneer/mevrouw Ruben,

    Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat uw Lumea niet optimaal werkt.

    U geeft aan dat u eerder in contact bent geweest met mijn collega's. Hiervan zou ik graag het referentienummer ontvangen, zodat ik snel uw gegevens erbij kan pakken.

    Fijn dat u de stappen die u heeft ondernomen door heeft gegeven in een documentje. Dit is bij ons standaard procedure, we checken altijd eerst of we met tips het probleem kunnen verhelpen. Dit is namelijk vaak het geval. Met een filmpje is het handig om zo snel mogelijk het probleem vast te stellen.

    Ik hoor graag het referentienummer van u. Natuurlijk kunt u ook altijd contact opnemen via Facebook, Twitter of één van de mogelijkheden op onze contactpagina: http://philips.to/2tZUcKI. Hier kan ik of één van mijn collega's u zo snel mogelijk bij u terugkomen om te zien hoe er geholpen kan worden.

    Met vriendelijke groet,
    Simone
    Philips Consumer Care
  4. Auteur
    Nieske1234
    Datum

    [ ref:_00Dw0Cp29._500w01sL91O:ref ]

    Na 2x reageren per email en 1x/telefoon moet men ons geloven en is een extra filmpje van een niet werkend apparaat overbodig. Ondertussen alle gevraagde gegevens verstuurd.

    Van Philips Costumer Care verwachten wij service!
  5. Auteur
    Philips
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw Ruben,

    Bedankt voor uw reactie. Klopt het dat mijn collega u inderdaad een e-mail heeft gestuurd waarin om uw gegevens en de aankoopbon worden gevraagd? Ik zie zo snel uw reactie nog niet in ons systeem staan.

    Ik raad u aan om contact op te nemen met de collega's waar u al mee in contact bent geweest om dit af te handelen, omdat zij het beste inzicht hebben in uw gegevens. Hopelijk heb ik u zo voldoende geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Simone
    Philips Consumer Care

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nieske1234
Datum
Uiteindelijke oplossing
We hebben alle gevraagde gegevens opgestuurd, maar nog steeds geen bevredigende oplossing.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen