Opgelost door Philips: Aircryer xl et buiten garantie kapot

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 271438
Gebruiker
Peerkew
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Airfryer xl kapot net buiten garantie
Iets meer dan 2 jaar geleden 3 airfryers xl tegelijk gekocht 1 voor onszelf en 2 voor de kinderen.
De eerste ging na 1 jaar kapot en is netjes gemaakt
De display viel uit en hij starte niet meer op
Nu heeft ons apparaat precies hetzelfde en dus gechat met philips na 2 weken kwamen ze tot de conclusie dat er geen coulanceregeling was
Het kwam er op neer dat ik moest betalen maar na de kosten gezien te hebben besluiten we dat we dat niet doen

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Peerkew
    Datum
    Tot mijn verbazing vanmorgen mailtje van philips dat hij toch gratis gerepareerd word ik kan hem gratis opsturen dus het helpt wel om je klacht te plaatsen op klachtkompas

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Peerkew
Datum
Uiteindelijke oplossing
Gratis reparatie De airfryer is nu bij philips voor reparatie gratis opgestuurd
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen