Klacht Philips: Airfloss laadt niet meer

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 252793
Gebruiker
Timemark
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Nu 2 keer via tandarts airfloss aangeschaft. Binnen 2 maanden problemen dat body niet meer oplaadt. Lader zelf is goed want ander apparaat laadt wel

De oplossing

Deugdelijk apparaat

2 reacties

  1. Auteur
    Philips
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Dank voor uw bericht. Klachtenkompas is geen officieel Philips-kanaal en ik wil u dan ook aanraden om altijd contact met onze klantenservice te zoeken via Facebook, Twitter of telefoon. We kunnen u daar verder helpen. Als u graag per e-mail geholpen wilt worden, dan zou het fijn zijn als u uw e-mailadres kunt sturen.

    Met vriendelijke groet,
    Tom
    Philips Consumer Care
  2. Auteur
    Philips
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Mark,

    ik heb u een mail gestuurd en kom graag daar met u in contact voor een oplossing.

    Groet, Jan.
    Philips Consumer Care.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Timemark
Datum
Uiteindelijke oplossing apparaat wordt omgeruild
Status
opgelost
Beoordeling
content