Opgelost door Philips: Airfloss laadt niet meer

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 252793
Gebruiker
Timemark
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Nu 2 keer via tandarts airfloss aangeschaft. Binnen 2 maanden problemen dat body niet meer oplaadt. Lader zelf is goed want ander apparaat laadt wel

De oplossing

Deugdelijk apparaat

2 reacties

  1. Auteur
    Philips
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Dank voor uw bericht. Klachtenkompas is geen officieel Philips-kanaal en ik wil u dan ook aanraden om altijd contact met onze klantenservice te zoeken via Facebook, Twitter of telefoon. We kunnen u daar verder helpen. Als u graag per e-mail geholpen wilt worden, dan zou het fijn zijn als u uw e-mailadres kunt sturen.

    Met vriendelijke groet,
    Tom
    Philips Consumer Care
  2. Auteur
    Philips
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Mark,

    ik heb u een mail gestuurd en kom graag daar met u in contact voor een oplossing.

    Groet, Jan.
    Philips Consumer Care.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Timemark
Datum
Uiteindelijke oplossing
apparaat wordt omgeruild
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen