Klacht Philips: Airfryer defect 4 maanden na garantietermijn
Details
De klacht
Ik heb een Philips airfryer xl gekocht 2 jaar en 4 maanden geleden. Nu knapt er plastic uit de deur en komen er zilveren balletjes uit. Waarschijnlijk is dit ontstaan door de hitte. Ik heb deze klacht gemeld bij Phillips. Zij gaven aan dat het product op mijn kosten gerepareerd kan worden. Ik kreeg een kortingsbon van 40% korting op de webshop. Op de website worden producten voor een adviesprijs verkocht. De adviesprijs ligt 150 euro boven de winkelprijs. De service is om te huilen. Ik mag verwachten van zon duur product dat deze langer mee gaat dan 2 jaar en 4 maanden.De oplossing
Reparatie van het mankement.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.