Klacht Philips: Airfryer defect 4 maanden na garantietermijn

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 358141
Gebruiker
Danielle
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een Philips airfryer xl gekocht 2 jaar en 4 maanden geleden. Nu knapt er plastic uit de deur en komen er zilveren balletjes uit. Waarschijnlijk is dit ontstaan door de hitte. Ik heb deze klacht gemeld bij Phillips. Zij gaven aan dat het product op mijn kosten gerepareerd kan worden. Ik kreeg een kortingsbon van 40% korting op de webshop. Op de website worden producten voor een adviesprijs verkocht. De adviesprijs ligt 150 euro boven de winkelprijs. De service is om te huilen. Ik mag verwachten van zon duur product dat deze langer mee gaat dan 2 jaar en 4 maanden.

De oplossing

Reparatie van het mankement.

1 reactie

  1. Auteur
    Danielle
    Datum
    Helaas nog geen reactie mogen ontvangen van Phillips.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Danielle
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing aangeboden.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen