Klacht Philips: Airfryer nog steeds niet gemaakt/omgeruild na 3 maanden

Daanvan duijvenvoorde

Sinds oktober heeft onze Airfryer al een probleem met de timer/display.
Hiervoor is hij reeds 3 maal door ons naar E-care verstuurd maar telkens kwam het product terug met nog steeds hetzelfde defect.
Na de 3 mislukte reparaties is er ons toegezegd dat de Airfryer omgeruild zou worden voor een nieuw exemplaar.
Vorige week kwam er een doos binnen, hierin zat echter geen Airfryer maar een Philips stoomstrijkijzer.

Na een telefoontje is ons aangegeven dat het stoomstrijkijzer bij ons aan de deur omgeruild zou worden voor de beloofde Airfryer. Maandag 25 januari werden wij echter gebeld om een verzendlabel aan te maken, we moesten het stoomstrijkijzer dan zelf naar een pick-up point brengen, na ontvangst door e-care zouden ze dan weer een nieuw exemplaar van de Airfryer toesturen.
Nadat ik aangaf dat dit niet was wat ons was toegezegd werd mij verteld dat ik dinsdag 26 januari teruggebeld zou worden met een oplossing. Heb alleen niks meer vernomen.

Aangezien we nu al 3 maanden zonder de door ons aangeschafte Airfryer zitten zijn we er aardig klaar mee. Het liefste zou ik gewoon mijn aankoopbedrag terug ontvangen aangezien wij er geen vertrouwen meer in hebben.

Als dit echt niet mogelijk is kom dan graag zsm het strijkijzer omruilen voor de Airfryer.

Philips is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Philips?