Philips is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Opgelost door Philips: Airfryer streepjescode probleem
Details
De klacht
Philips airfryer gekocht. Vroegen om streepjescode + aankoopbon op te sturen om zo voor €20,- Aviko Mora produkten gratis te kunnen besteden. Foto van Streepjecode op doos gemaakt en aankoopbon.10 dagen later bericht : afgekeurd omdat streepjescode niet klopte.
Gaat om een nummer dat zou moeten beginnen met 8710 volgens Philips medewerker
Waarschijnlijk het EAN nummer wat normaal gesproken ook ergens op het apparaat zelf zit maar niet op de Airfryer dus en ja doos weggegooid dus ook geen nummer.
Had misschien beter geweest om van tevoren mede te delen dat het om een nummer gaat dat begint met 8710 en niet achteraf.
Op internet blijkt wel dat ik niet de enige ben.
De oplossing
Ik zou graag gewoon voor die €20,- Aviko/Mora produkten toewijzing willen ontvangen.Apparaat is super dus daar ligt het niet aan.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.