Opgelost door Philips: Airfryer streepjescode probleem

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 114506
Gebruiker
MARK65
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Philips airfryer gekocht. Vroegen om streepjescode + aankoopbon op te sturen om zo voor €20,- Aviko Mora produkten gratis te kunnen besteden. Foto van Streepjecode op doos gemaakt en aankoopbon.
10 dagen later bericht : afgekeurd omdat streepjescode niet klopte.
Gaat om een nummer dat zou moeten beginnen met 8710 volgens Philips medewerker
Waarschijnlijk het EAN nummer wat normaal gesproken ook ergens op het apparaat zelf zit maar niet op de Airfryer dus en ja doos weggegooid dus ook geen nummer.
Had misschien beter geweest om van tevoren mede te delen dat het om een nummer gaat dat begint met 8710 en niet achteraf.
Op internet blijkt wel dat ik niet de enige ben.

De oplossing

Ik zou graag gewoon voor die €20,- Aviko/Mora produkten toewijzing willen ontvangen.
Apparaat is super dus daar ligt het niet aan.



Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Philips is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    MARK65
    Datum
    Via Klantenservice alles geregeld. Met het nummer onder de Airfryer(niet ean nr) de €20 tegoed toch verkregen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MARK65
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen