Klacht Philips: Airfryer valt spontaan uit

Klachtnummer
# 193512
Gebruiker
Marc
Datum
6 reacties

Details

Klacht

Ik heb sinds enige tijd een airfryer. Helaas valt deze spontaan uit en moet dan de stekker uit het stopcontact halen en dan weer erin doen dat doet de airfryer het weer 3 minuten

Helaas weet ik niet meer waar ik deze gekocht hebt.

Wat kan Philips hieraan doen want ik zie dat meerdere mensen dit probleem hebben.

Gewenste oplossing

Tegemoet koming

Ik heb gisteren een nieuwe gekocht.

6 reacties

  1. Auteur
    Philips
    Datum
    Hallo Marc,

    Dank voor je berichtje hier op klachtenkompas. Ik help je graag verder via email. Zou je mij van jouw emailadres willen voorzien? Dan kan ik wat extra gegevens van je vragen! Ik hoor graag van je.

    Met vriendelijke groet,
    Paul
    Philips Consumer Care
  2. Auteur
    Marc
    Datum
    Ik wil mijn e-mailadres niet zichtbaar maken. Wat is uw mailadres ?
  3. Auteur
    Philips
    Datum
    Hoi Marc,

    Geen probleem. Zou je ons in dat geval een privéberichtje op Facebook willen sturen? We willen je namelijk ook vragen om een foto van de onderkant van het apparaat te maken. Als je je wel comfortabel genoeg voelt om je emailadres via Facebook PM te versturen, zou je dan ook willen vermelden dat je ons via klachtenkompas (referentie 193512) benadert hebt? Dan kunnen we vanuit je Facebook berichtje makkelijk jouw originele klacht hier terugvinden. Ik hoor graag van je.

    Met vriendelijke groet,
    Paul
    Philips Consumer Care
  4. Auteur
    Marc
    Datum
    Beste,

    wilt u duidelijker zijn want op FB vindt je een tal van Philipspagina's maar niets van Philips Consumer Care.

    gr marc
  5. Auteur
    Philips
    Datum
    Hoi Marc,

    Natuurlijk! Je kunt ons vinden als je zoekt op "Philips" of hier:

    https://www.facebook.com/PhilipsNederland/

    Als je ons even een privé bericht stuurt, heel graag! Mijn directe collega of ikzelf kunnen je dan van dienst zijn.

    Met vriendelijke groet,
    Paul
    Philips Consumer Care
  6. Auteur
    Marc
    Datum
    Geweldig. Meteen een reactie van Philips met een positief resultaat.

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen