Klacht Philips: Airfryer valt uit

Klachtnummer
# 185942
Gebruiker
Kelly
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Onze airfryer hebben we nu ruim een jaar.

We gebruiken hem wekelijks en maken hem na gebruik altijd schoon.
Sinds kort viel de airfryer af en toe uit midden in het gebruik. Als we de airfryer dan opnieuw aanzetten deed hij het gewoon weer.

Vandaag hield hij er helaas helemaal mee op. Hij valt direct uit bij het drukken op de aan knop.

De oplossing

Graag zouden wij zien dat de airfryer gemaakt wordt of dat we een nieuwe airfryer krijgen.

3 reacties

  1. Auteur
    Philips
    Datum
    Beste mevrouw Hagedoorn,

    Hartelijk dank voor uw bericht op Klachtenkompas.nl. Ik vind het erg spijtig om te horen dat uw AirFryer kuren vertoont, en kijk graag hoe ik u verder kan helpen. Hiervoor heb ik wel wat aanvullende gegevens nodig, waaronder een aankoopbon en een filmpje van het euvel. Om deze uit te wisselen, ontvang ik graag uw e-mailadres.

    Bij voorbaat dank hiervoor.

    Met vriendelijke groet,

    Anna
    Philips Consumer Care
  2. Auteur
    Kelly
    Datum
    Bij deze mijn emailadres: kellyhagedoorn@hotmail.com

    Bedankt voor jullie snelle reactie
  3. Auteur
    Philips
    Datum
    Hallo Kelly,

    Zojuist heb ik een email naar je verstuurd met wat vragen! Ik help je graag via die weg verder. Ik hoor van je!

    Met vriendelijke groet,
    Paul
    Philips Consumer Care

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen