Klacht Philips: Airfryer xl is binnen 18 maanden gebruik kapot.

D. van der Molen

We hebben nu 33 maanden een philips airfryer xl. We zijn 5 maanden per jaar in het buitenland dus ook 15 maanden deze airfryer niet gebruikt. Hij is niet meer of heel moeilijk aan te zetten via de tiptoetsen en als hij wel start stopt hij om de paar seconden Onbruikbaar dus.

Een vervangend exemplaar of gratis reparatie.
Het kan toch niet zo zijn dat een apparaat van 180 euro na 18 maanden incidenteel gebruik ( huishouden van 2 senioren) al kapot is.

D. van der Molen
    Nog niets gehoord. Maar dat kan ook vanwege de feestdagen..
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Philips
    Beste meneer/mevrouw van der Molen,

Allereerst mijn excuses voor de vertraagde reactie. Ik ben er nu om u verder te helpen.

Wat vervelend dat uw Airfryer stuk is gegaan. Ik kan me voorstellen dat u graag langer van het apparaat had willen genieten en kijk dan ook graag met u mee wat ik voor u kan betekenen.

Om u zo snel mogelijk verder te helpen, wil ik u graag vragen om contact op te nemen met ons via onze contactmogelijkheden. U kunt al deze mogelijkheden hier terugvinden: https://www.philips.nl/c-w/support-home/support-contact-page.html.

Zodra u contact opneemt, raad ik u aan om de gegevens die op de productsticker vermeld staan bij de hand te houden. De productsticker kunt u terugvinden op de onderkant van de Airfryer. Hier staat onder andere het modelnummer (beginnend met HD) en het serienummer, bestaande uit vier cijfers beginnend met 1. Met deze gegevens kan ik of één van mijn collega's u het snelst verder helpen.

Ik hoop van u te horen.

Simone
    Philips Consumer Care
    D. van der Molen
    Hartelijk bedankt voor uw reactie. Uw advies kan ik op dit moment niet opvolgen omdat we tot eind maart in het buitenland vertoeven en onze airfryer in Nederland staat. Ik kan de gegevens dus niet doorgeven. Graag doe ik dit na thuiskomst zo snel mogelijk.
    Ik hoop dat dit geen probleem is.
    Met hartelijke groet,
    Dian van der Molen
    Philips
    Beste Dian,

Goed dat u dit hier nog aangeeft. Als u het aankoopbewijs van de Airfryer nog heeft, dan denk ik dat we er samen wel uitkomen. U kunt dan het beste via Facebook of Twitter contact opnemen en het referentienummer van uw bericht hier (#286586) doorgeven. Als u telefonisch of per mail contact opneemt, dan kunnen mijn collega's dit bericht niet inzien, maar kunt u wel aangeven dat u sinds december in contact bent. Er wordt namelijk gekeken naar de datum waarop u de klacht indiende bij ons als uitgangspunt.

Ik hoor eind maart van u.

Simone
    Philips Consumer Care
    D. van der Molen
    Hallo, mijn referentienr is (#286586). Ik voeg hierbij de foto van de aankooprekening. Het is 33 maanden geleden maar zoals ik al in mijn klacht heb vermeld zijn wij per jaar bijna de helft in het buitenland en gebruiken we de airfryer niet. Dus na 18 maanden gebruik is hij al kapot. Zie mijn klacht.
    Ik hoop dat we er goed uitkomen, we hebben indertijd 3 aangeschaft en zijn op zich blij als gebruikers. Maar deze levensduur is echt een aanfluiting voor zo'n prijzig apparaat.

Dian van der Molen
    D. van der Molen
    Ik reageer om de klacht aan te houden. Het advies om via twitter of facebook te reageren is lastig omdat ik er geen gebruik van maak. Mijn man heeft wel een facebook account . Is het mogelijk om hierop te reageren?

Ook een klacht indienen over Philips?