Klacht Philips: App voor BlueTouch is verdwenen!

happy Niet opgelost
Groenzoeter

Ik probeer op mijn nieuwe telefoon de app te downloaden voor de Philips BlueTouch. Nergens te vinden in de appstore. Hoe kan ik nu mijn BlueTouch gebruiken? Of ben ik mijn investering nu kwijt. Help me svp van mijn rugpijn af via de BlueTouch of krijg ik er nu hoofdpijn bij omdat het niet meer werkt!

Gaarne een oplossing voor mijn probleem, hetzij een alternatief voor de BlueTouch hetzij financiële tegemoetkoming.

Philips
    Beste P.M. de Bruijn,

Mijn collega’s en ik helpen u graag verder, maar dat kunnen wij het beste doen via onze reguliere klantenservice kanalen.

We willen u dan ook vragen met ons contact op te nemen en opnieuw uw vraag te delen. Dit kan via Facebook (https://philips.to/NLFBMessenger) of Twitter (https://Philips.to/NLCareTwitter), maar natuurlijk kunt u ook telefonisch of via chat contact met ons opnemen. Ga voor de mogelijkheden en openingstijden naar https://Philips.to/NLContact. Uw vraag zal op klachtenkompas niet verder in behandeling worden genomen.

Groet,
    Remco

Groenzoeter
Nog geen oplossing voor de klacht. Is nog in behandeling bij Philips.

Ook een klacht indienen over Philips?