Klacht Philips: App voor BlueTouch is verdwenen!

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 423573
Gebruiker
Groenzoeter
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik probeer op mijn nieuwe telefoon de app te downloaden voor de Philips BlueTouch. Nergens te vinden in de appstore. Hoe kan ik nu mijn BlueTouch gebruiken? Of ben ik mijn investering nu kwijt. Help me svp van mijn rugpijn af via de BlueTouch of krijg ik er nu hoofdpijn bij omdat het niet meer werkt!

De oplossing

Gaarne een oplossing voor mijn probleem, hetzij een alternatief voor de BlueTouch hetzij financiële tegemoetkoming.

1 reactie

  1. Auteur
    Philips
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste P.M. de Bruijn,

    Mijn collega’s en ik helpen u graag verder, maar dat kunnen wij het beste doen via onze reguliere klantenservice kanalen.

    We willen u dan ook vragen met ons contact op te nemen en opnieuw uw vraag te delen. Dit kan via Facebook (https://philips.to/NLFBMessenger) of Twitter (https://Philips.to/NLCareTwitter), maar natuurlijk kunt u ook telefonisch of via chat contact met ons opnemen. Ga voor de mogelijkheden en openingstijden naar https://Philips.to/NLContact. Uw vraag zal op klachtenkompas niet verder in behandeling worden genomen.
     
    Groet,
    Remco

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Groenzoeter
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nog geen oplossing voor de klacht. Is nog in behandeling bij Philips.
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Philips?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen